Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Wymagania stawiane kandydatowi:

  • wykształcenie wyższe związane z zarządzaniem organizacją, administracją,
  • co najmniej 3-letni staż pracy związany z prowadzeniem prac administracyjnych i organizacyjnych,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem jakością,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność obsługi komputera i bardzo dobra znajomość programów Word, Excel, Power Point - inne mile widziane,
  • duże zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole, oraz komunikacji z zespołem, a także klientami Biura.

Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Gromadzenie i przechowywanie dokumentów i zapisów Biura wynikających z bieżącej działalności Biura;
  • Prowadzenie korespondencji przychodzącej – rejestry oraz kontaktowanie się z klientami w merytorycznym zakresie umowy/zlecenia;
  • Przygotowywanie umów, aneksów, kalkulacji/ wyceny pracy zgodnie
    z cennikiem biura, sporządzanie faktur, rozliczenia zleceń, sporządzanie kart pracy;
  • Przygotowywanie harmonogramów kontroli, prowadzenie rejestru przeprowadzonych kontroli, typowanie zespołu audytorów;
  • Załatwienie wszelkich spraw organizacyjnych dotyczących planowanych i przeprowadzanych przez pracowników Biura auditów;
  • Sporządzanie certyfikatów, aneksów do certyfikatów, oraz prowadzenie ich rejestrów, a także prowadzenie archiwum Biura;
  • Sprawy organizacyjne związane z funkcjonowaniem Biura (zapotrzebowania, organizacja posiedzeń, spotkań itp...) oraz spisywanie protokołów z tych posiedzeń.

 

CV i list motywacyjny z dopiskiem o zgodzie kandydata na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w nieprzekraczalnym  terminie

 do 15. grudnia 2016r. na adres:

Instytut Nafty i Gazu- Państwowy Instytut Badawczy,

Dział Personalny ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków lub e-mail: rekrutacja@inig.pl

Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

 Ofert niewykorzystanych nie zwracamy!